Friday, June 12, 2009

Hari ini...


Setelah sekian lama blog ini aku tinggalkan...hari ini aku kembali.Come back! Menulis bukanlah interests aku yang pertama namun di ruangan ini aku rasa ada banyak kebaikan.Cuma sebelum ni, tiada kesempatan yang diizinkan atau dalam erti kata yang lain, hati belum terbuka.Alhamdulillah aku masih diberi waktu dan keupayaan untuk bernafas, berjalan dan menggunakan pancaindera yang lainnya.Ada sahabat ku yang sorang tu, sekarang sakit mata..bukanlah ada wabak baru menggantikan H1N1,mungkin hanya disebabkan jangkitan virus..namun serasanya bagai ada satu nikmat yang hilang sementara...kadang2 kita tak sedar bila nikmat tersebut masih kekal bersama kita, namun apabila hilang, kita pasti merasainya..rasa yang amat sangat..sebab itulah hargai setiap apa yang kita ada dengan penuh kesyukuran walaupun dngan sekali lafaz..Alhamdulillah.

No comments: